PILATES 

cvičení pro dokonalé uvolnění

Cvičením Pilates provázím od roku 2012. Jsem certifikovanou lektorkou. 

Co je PILATES
Pilates je velmi účinná metoda cvičení, která posiluje a uvádí do rovnováhy přirozeným a nenásilným způsobem všechny svalové skupiny v našem těle. Přestože je Pilatesova metoda stará více než devadesát let, cvičí se ve své původní podobě a je velmi oblíbenou cvičební metodou, která Vás posílí, osvěží a přispěje k velké sebedůvěře. 

Proč cvičit PILATES
Pilates v sobě zahrnuje východní i západní filosofii, která dokáže ovlivnit fyzickou i mentální úroveň. Zároveň díky cvičení Pilates můžete ovlivnit chronické bolesti zad, kolen ramen apod.. Posilováním zlepšíte flexibilitu, rovnováhu a koordinaci těla a vybudujete si silné a pevné svaly, bez zvýšení svalové hmoty a nadměrné zátěže. Vaše svaly se posilováním přirozeně prodlouží. Cvičením zároveň zlepšíte držení těla, zvýšíte energetickou úroveň, odstraníte stres a zredukujete chronickou únavu a chronickou bolest.

Bolesti v zádech a špatné držení těla souvisí s ochablými břišními svaly. Pilates se zaměřuje na posílení středu těla a pracuje s hluboce uloženými svaly v břišní dutině. Tím se při cvičení vytváří tzv. svalový korzet, který je dokonalou oporou pro páteř. Když posílíte tuto oblast - Váš střed, výrazně zlepšíte držení těla a odstraníte mnoho problémů spojených s chronickou bolestí a celkovým zdravím. Všechny pohyby i energie vychází právě z tohoto středu.


Co můžete získat

Cílem cvičení Pilates je, abyste si uvědomili své tělo. Poznáte, jaké svaly máte uvolněné, zkrácené, které jsou ochablé, a které svaly potřebují Vaši pozornost. Díky cvičení odstraníte svalové dysbalance, které vedou k bolesti a přílišnému zatížení kloubů a často i ke zranění. Díky Pilates protáhnete zkrácené svaly, posilníte ochablé svaly, opravíte všechny odchylky od správného držení těla a posílíte a zpevníte střední část těla. Zároveň věnujete pozornost sami sobě a pozorností na cvičení uvolníte přetíženou mysl.

Pro koho je PILATES

Pilates mohou cvičit ženy i muži každého věku. Cvičení Pilates provádíme v základní sestavě na podložce. Pro lepší koncentraci a upevnění svalů používám při cvičení velké míče a rollery - válce a malé míče.

Zároveň je PILATES doplněné o cvičení orgánové sestavy MAKKO-HO, která Vám pomůže celý cvičební proces v těle více ukotvit, posílit zdraví a zároveň rozšiřuje rámec celého kurzu, včetně benefitu užítí aromaterapie v jednotlivých hodinách.

Termíny začátku kurzů najdete v jednotlivých odkazech v místech cvičení.